Skägg.

Idag såg jag en man som var tjock, hade långt orange hår, lika långt orange skägg, hatt och solglasögon.
Det var en syn jag kallar ovanlig. Han såg ut att komma direkt från skogen där han bott utan sax.
Ska vi kalla honomskäggmannen?

En annan skäggman är skäggmannen i Dojdojs Hotel (barnradio klockan 07.08!)! Det är så jag vaknar till vissa dagar. Dojdoj är rätt knäpp och säger saker som jag tror barn tycker är roligt. Lite halvt kiss-och-bajs-humor. Passar kanske alla åldrar, eller?

Skägg i allmänhet är snyggt, i rätt mängt. Jag är nämligen lite svag för killar med skägg, toppa det sedan med en snygg frilla och ett par glasögon på det så har ni min dröm-kille (/man?). 

Detta inlägg går i skäggets vägar. Jag tycker även synd om kvinnor med skägg och mustach.


Kommentarer
Postat av: Fisen

Jag ska nog bestämt ta och gifta mig med den snygga skäggmannen.. men se där, det går ju inte. han hade ju sin orange-hårfärgade hora i polotröja

2008-08-28 @ 10:31:15
Postat av: Moncan

Hallå, jag har värsta skäggkillen som spelar trombon i trollflöjtsuppsättningen. Han har ett jätteskägg på hakan men inget hår på resten av huvudet. Och en jättemusche har han! Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback