Snart äre klippt!

Det är så sant som rubriken säger. Om två timmar sitter jag i en stol inne på Creative Zone och får mitt hår klippt.
Underbart är rätt ord (som det alltid brukar vara).

En lugg
Toppning
Lite urtunning
och kanske lite uppklippt.

Senare idag får vi exakt se hur saxen behandlade mitt hår.
Håll en tumme eller två för mig?


Och föresten, jag har knarkat Alicie in Videoland nu två dagar irad. Jag må säga att det är precis musiken för mig just nu.. Fast egentligen borde jag nog lyssna lite Winnerbäck och tagga inför konserten på lördag! Men man kan ju inte alltid göra de saker man borde (som att städa rummet i mitt fall?)

 



Hejdå, nu går jag.
nuregnardetuteocksåmärktejag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback