Min kärlek.

Jag vill skriva om dig
visa hur mycket du betyder
för mig
och alla andra.

Så att du förstår
att du betyder
att du behövs.

Jag vill sjunga om dig
sjunga om ditt söta ansikte
som jag tänker på
precis
innan jag somnar.

Jag vill skratta med dig
precis lika glatt
lika högt
och underbart
som vi gör
tillsammans

Jag vill berätta om dig
för alla du inte har mött
berätta om hur du får mig
att skratta

Att du får mig att må bra.

Jag vill att hela världen ska få veta
hur du får min jord att snurra
hur du får mig att må bra,
när jag egentligen borde må dåligt.

Jag vill att alla ska få veta
vad jag vet.

Och jag vet
att du är helt underbar.



När man inte är kär kan man skriva så det ser ut som att man är det.
För sommaren är till för kärlek.
Så, ska vi bli kära i varandra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback