Kanske en elak ekorre!

Klockan är ju snart två
och jag borde ju veta.

Det är inte smart att börja lyssna på Håkan vid den här tiden.
Känslorna svämmar över och jag börjar nästa gråta.
Hur blev jag sådan? Eller är det bara för att jag är trött?
Hoppas det beror på sömnbristen, annars är jag tragisk.

Det är i alla fall mindre än två månader till Håkans EFTERLÄNGTADE konsert på ukk, säg hipp hipp hurrrrrrrra!
Men som sagt.... borde sova nu. Fast måste bara säga till alla som missat årets julkalender verkligen har missat något. Anders och Måns i mitt fjortizhjärta forevaaah! Lage är bästa karaktären ever!


Smakprov från avsnitt 19:

Lage: Klas, Renée är ingenstans i lägenheten. Jag har letat precis överallt, till och med i kylen! Var kan hon va?
Klas: Hon dyker väl upp...
Lage: Dyker upp? Nåt kan ha hänt henne Klas, nån kan ha kidnappat henne!
Klas: Vem skulle kidnappa Renée?!
Lage: Jamen till exempel dom som har kidnappat tomten, eller dom som vill åt hennes uppfinningar, eller kanske en elak ekorre!

Nej, nu är det dax för sängen.
Godernatt hattifnatt!
Ps. tror även att dialogen blir myyycket roligare om man ser den, och om man är ganska trött! Ett tips liksom...


Kommentarer
Postat av: fisen

hipp hipp HURRA HURRA HURRA

2008-12-22 @ 15:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback