Pengarbrist!

Jag är nog en ganska hemsk människa... Jag säger bara, vem är så dum att man inte har pengar på mobilen för att kunna svara på alla söta sms man alltid får vid jul? JAG är så dum, och jag känner mig verkligen hemsk. För jag fick ju massor av sms, men inget av dem kunde jag svara på. Alla måste tro att jag glömt bort en, men det har jag icke! Jag ska se till att jag laddar på mobiler imorgon, så kan jag svara på alla då. Bättre sent än aldrig, eller hur?
     Min julafton var i alla fall fin. Väldigt fin till och med. Massor av mat och godis, Kalle Anka, Karl-Bertil och sedan lite julklappar... för att bara nämna lite! Idag mår jag mest illa, för jag tror nog att det blev lite för många av moster Ullis hemmagjorda lakritskolor doppade i choklad igår. Men åh så gott det var! Sen är jag trött som en gris också, om jag ska fortsätta att klaga. Fast egentligen är jag mest glad, jätteglad.

Nej, nu ska jag dra mig ner till köket där mamma ska värma på lite köttbullar och sånt. Äta bör man, annars dör man! (och fortsättningen kan jag skrita i, för den är ful!)

God Jul på alla söta och rara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback