Spring för livet gottegris!

Jag kan suga rätt hårt, faktiskt. Man borde inte tillåta sig själv att inte skriva på mer än en vecka. Fy fy! Men nu är jag back on track! Sitter som vanligt i min säng och skriver. Mycket trevligt må jag säga.

Det har nog inte hänt så mycket under veckan jag inte skrivit något. Eller snarare, tankar har rusat runt i mitt huvud så att jag inte vetat vad jag ska skriva. Det är nog lite anledningen, men ack nej ingen ursäkt! I tisdags fick jag en ny vän. Han heter Sony Ericsson K800i. En fin man det. Han kunde uppfylla en sak som jag länge velat kunna göra, ha låtar som ringsignaler. Så nu har jag det, och inte vilken låt som helst. Onej, SMK in my heart!


Hääääääääääär har du den!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback