Ingen skit-praktik här inte!

Skolan idag var naaaaajs. Sovmorgon till 10.20, då var det Etik och livsfrågor på schemat. Därefter blev det lunch. Mmmmmm, jag älskar skolans lunch. Verkligen! (inte nej..) Men det var nog rätt okej i alla fall. Efter tiden i matsalen blev det sjukvårdslektion. Vi fick veta vilken avdelning vi ska vara på under praktiken. 50 F , here I come! En ren hjärtavdelning, spännande. Jag har blivit fett pepp på praktiken nu. Ska blir skönt att komma ifrån skolan och prova på det på riktigt. Kommer lära sig mycket också. Me want now liksom! Så, vecka tre till sex vet ni var jag håller hus!




Vilket av husen som är 50-huset är jag lite osäker på.
Men lär var något av dem till höger på bilden, om mitt lokalsinne är rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback