Ditt liv kan suga mer, visste du det?

Okej, jag vet inte om jag är rätt person att säga att folk borde klaga mindre. Men jag tycker jag klagar det på ett bra sätt, faktiskt. Jag tycker inte att jag klagar på ett negativt sätt, eller har jag fel? Jag är bara ällmänt *jag-gillar-att-klaga-på-meningslösa-saker-men-jag-är-inte-så-seriös-när-jag-gör-det* varje dag, nästan varje dag i alla fall. Men det finn personer som alltid är negativa, allt är verkligen fel hela tiden. Jag tycker de rent utsagt kan skita på sig. Deras liv är bra, om man jämför mad så många andra. Ändå ska de gå runt och klaga på precis allt, de bara söker efter saker att klaga på. Och om de inte har något att klaga åp skapar de problem. Såna personer kan ta och gömma sig eller gå och klaga för alla växter. För då mår växterna bra, eftersom de får massvis med extra CO2. De är nog de enda som blir glada av sånt gnäll.

Jag vet att Amanda tycker om mitt gnäll i alla fall.
Det räcker för mig.
Hon vet att jag även kan vara optimistisk.
Oja.

Kommentarer
Postat av: manda

"jag klagar alltså finns jag "

Postat av: Emma

Jag ska rama in den och sätta upp över min säng!

2008-02-09 @ 19:34:02
URL: http://litenstoremma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback