Glasögonormen hugger till igen

Lediga dagar är allt bra härliga.
Idag ska jag inte sitta på mitt arsle framför datorn heller, för idag bär det in till staden.
Klockan halv tolv ska jag möta mamma så ska vi gå till synsam för att kolla min vackra ögon. Om man läser 'duschade' när det ska stå 'lunchade' med glasögonen på är något fel, sen måste synen kollas inför övningskörningen också.

På tal om övningskörning.. Jag ska gå på ännu en kurs på onsdag, kuuul. Tre timmar av repetition. Men man får väl lite fika kanske. Det kan också vara bra att kunna övningsköra med två personer, och inte bara morfar.

Efter min tripp till optikern ska jag faktiskt, ja det är sant, träffa min vårdtagare Amanda. Jag tänkte vara en liten vikarie för Sofie idag, eftersom hon är i skolan. Vi får se vad vi hittar på, att vi kommer snacka behöver väl inte nämnas?

Nej, nu har mitt lila nagellack torkat och jag ska sminka mig lite. Sedan blir det bussen kl. 11.05
Sa jag att jag tycker om lediga dagar? Klart som fan att jag gör!

Tjoffsan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback