Idag är inte igår

Idag hann jag inte tvätta håret innan praktiken
Idag skurade och dammade jag, men inte hemma
Idag gjorde jag i ordning mig jättesnabbt, vilket jag blev förvånad över
Idag invigde jag mina nya hörlurar ordentligt
Idag har jag varit söt i klänning
Idag var mitt hår fjång, om ni inte förstår så frågar ni
Idag var jag på Hugos's igen, fast med sällskap av Roos
Idag åt jag köttfärssås för fjärde gången på två veckor
Idag kan jag sitta oppe länge, för jag börjar klockan 15.00 imorgon
Idag har varit en bra dag och jag har varit flummig och en aning dryg

Idag gjorde Klaxons mig glad. Jag gick från bussen och lyssnade på Atlantis to Interzone, det var glädje.
Jag stuntade i att irritera mig på att det var halt, jag bara gick där och lyssnade och log. Jag tror jag blev lite kär, igen. Men jag skulle gilla att vara kär i en pojke lite mer. Fast varför skulle jag inte det?
Föresten, jag vet inte hur många gåner jag tjatat om låten Atlantis to Interzone.
Håller du räkning? Tordde inte det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback