Killar är som kakor

Det var en kväll i februari. Jag satt vid min dator och klagade med Sofie, och sedan med Amanda på annat håll. Sedan blev allt till en och samma klagan, i en och samma konversation över msn.
Allt hade börjat med att jag och Sofie klagat på alla killar, att de inte finns någonstans, eller inte nära oss i alla fall. Sedan om de finns, då är de bara knäppa och konstiga. Vi vill ju bara ha en kille, för en kväll om det är det enda alternativet. Det var alltså så det började..

Sofie började såhär: "Nu freakar vi tillsammans" och då var allt igång. En het disskusion kom igång, var vi tvugna att vålta någon för att ha lite roligt?! Amanda kunde ta grannen, och  jag kunde ta en präst från Missionskyrkan.
Det ena ledde till det andra och våran freakade konversation blev till en mötesplats för desperata sexgalningar där vi kunde finna stöd hos varandra. Vi presenterade oss och lämnade med det ut en del av oss själva.
Sofie kände att något måste hända snart, var fanns all action?! Vi var ense om att något behövde hända, och det tvärt. Annars skulle vi försvinna ut i tomma intet. Amanda lider ju av fontalabstinens för i helvete!

Sedan frågade Sofie oss alla tre: "Hur kan man vara så besatt som vi?" 
Jag svarade med lite eftertanke: "Om man smakat på kakan vill man ha mer?"
Ja, det var nog så. Vi ville ha mera utav det goda, och det nu!

Killar är som kakor, det var nu ett faktum.
Har du smakat vill du har mer, och även om man inte smakat blir man frestad av lukten.
Kakan smakar gott, du blir beroende, och även fast du spyr och mår dåligt av den fortsätter du att äta.
Även fast du vet att den är onyttig fortsätter du att äta ännu mer.

Amanda har käkat chokladkaka i 1.5år och mår inte bra av den
Jag har en möglig kaka som jag envist biter fast vid och jag vet inte varför
Sofie, hon vill gärna veta hur kakan smakar

Vi ska nu hitta nya recept, på goda och bra kakor. De ska inte få oss att må dåligt, de ska få oss att må bra.
Så nu bär våran väg mot nya kakrecept som förhoppningsvis ger oss goda och bra kakor. Annars har vi alltid varandra och våran egen lilla mötesplats.

Kommentarer
Postat av: manda

jag säger bara "hahaahahahahahah"

Postat av: Emma

hahaha, vi är fett bra!

2008-02-13 @ 21:37:31
URL: http://litenstoremma.blogg.se
Postat av: Roos

Fy fan vad bäst ni är, jag gillar speciellt det där med "Amanda har ätit sin kaka i 1,5 år.." hahahaha, ni är klockrena!

2008-02-14 @ 17:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback