Om ingenting på ett konstigt sätt

Jag måste säga att min nya pyjamas var helt juvlig. Ja, helt underbar var den. Och underbart är underbart. Och jag gillar 'och' i början av miningar *tumme upp*! Lite onödig info, men jag gillar det.

Jag känner mig flummig. Jag vill prata med någon i timmar i telefon. Jag har faktiskt fikat idag också, alltså pratat en hel del. Jag pratade tydligen inte tillräckligt mycket. Jag gillar verkligen att prata. Jag gillar mina vänner och mina vener. Jag och mina vener. Jag klarar mig inte utan mina vener, inte heller utan mina vänner. Jag kan inte leva utan mina vener, och heller inte utan mina vänner!

Jag är flummig just nu. Är det en ursäkt som räcker till allt oförståeligt blubb?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback