Skönhetssömn

På tal om inget särskilt så tänkte jag på en sak, vilket ofta händer.
Jag undrar vad min genomsnittliga nattsömn skulle bli under en vecka. Skulle den bli normal eller under?
Nattsömnen i veckorna är inte direkt lång, men under helgen tar jag igen mig. Det skulle nog bli ett ganska normalt genomsnitt. Jag gillar fortfarande inte ordet normalt, men jag vet inte vilket annat ord jag ska använda.

Ikväll har jag tänkt att jag ska höja genomsnittet en aning. Men innan det blir skönhetssömn ska jag glo på skönheterna i O.C. Det ska bra bli ett avsnitt ikväll.. Eller, det får bara bli ett avsnitt annars går mina statistiska planer i kras.

Kommentarer
Postat av: Roos

Ofta bara ett avsnitt? Det tror du inte ens själv på xD

2008-02-14 @ 13:49:26
Postat av: Emma

Jag försökte tro på det i alla fall. Det räknas väl? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback