Skruvdag

Nej, jag har inte glömt det. Det har jag verkligen INTE! Jag fattar inte varför min hjärna inte sagt åt mina fingrar att detta skulle skrivas 27:e januari. Fråga mig inte, men här kommer det!



MIN SKRUV HAR BLIVIT GAMMELSKRUV!

Det är så, faktiskt är det så
Min favoritskruv har fyllt myndig!

Jag köpte inget för pengar. Men kärlek kan man visa på andra sätt. 
Jag satt mig ner, skrev lite.

Till Monica

För det är personer som du man blir glad av

Du lyser upp de stunder som är mörka

Du gör de ljusa stunderna ljusare

Du är som löven om hösten

Som snön om vintern

Som värme och sol om sommaren

Du är viktig i mitt liv

För jag vet att jag alltid har dig

Du är något som ska finnas

Så som snön om vintern

Löven om hösten

Och solen om sommaren

Livet blir inte likadant utan dig




Kommentarer
Postat av: 18 år

Jag suckar på samma sätt som tjuren Ferdinand gör när han får lukta på blommor.

Postat av: Emma

..och jag är inte alls som hans tjuriga mor (titta en ful ordvits!) för jag är glad.

2008-02-05 @ 22:45:34
URL: http://litenstoremma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback