Tvåhundra är mer än tjugo

Nej vadå, jag ska inte sova alls. Jag pratade just med Ahmandha i en timme och trettioåtta minuter.
Vi gillar't!
Nejdå, jag kommer inte alls vara trött imorgon.
Nej nej. Jag vaknar aldrig trött. Fast då ljög jag. 

Jag ska nog sova nu, men först är det grattis till min blogg, eller kanske grattis till mig? Vem ska man gratta de 200inläggen till? Jag vet faktiskt inte. Hjälp mig (Du kanske kan hjälpa mig att sova också?)

Det blir ingen dikt idag, det blir bara sju 'hurra' :
HURRA, HURRA, HURRA, HURRA, HURRA, HURRA!!!

Nej, det blev bara sex och nu orkar jag inte mer. Jag blev för trött. Sov sött, eller fult, mig spelar det ingen roll!
 

Kommentarer
Postat av: Roos

AHMANDHA! Haha, ni är galna! Grattis till bloggen! Jag kan skriva det sista hurraet; Hurra! Men varför skulle det vara sju hurran? :P

2008-03-02 @ 17:32:25
Postat av: Emma

Bra att du finns där för mig och kan skriva hurra åt mig, det värmer! Ja, varför sju hurran? Tycker inte du att siffran sju är väldigt snygg? Det tycker faktiskt jag, men jag är ju som jag är också ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback