Uchans bananer!

Usch, fy och blä! Jag vet inte längre. Tycker jag om internet?! Jag blir osäker. Jag känner mig bara beroende. Rätt jobbigt tycker jag. Just nu krånglar bilddagboken hela tiden och sedan funkar inte msn. Det jobbiga är att jag blir jätteirriterad, och DET blir jag också irriterad på. Varför är jag så beroende av internet?!! Kan jag inte bli beroden av något bättre, som att jogga eller nåt. Det skulle jag behöva!

Det gick föresten inte så bra med planerna om att göra allt idag. Det blev inga pannkakor stekta, toaletten blev inte städad och det är inte färdigstädat i mitt rum. Men jag städade riktigt flitigt idag och var myckt noggrannare än vad jag hade tänkt att vara. Nu kan man se mitt skrivbord och det är bättre ordning i hyllorna. Jag känner mig rätt stolt, men det är det värsta kvar. Alla mina kläder ska in i garderoben. Ja det är nästan alla faktiskt, om man säger att alla är samma sak som de kläder jag använder. Det är nog min största ovana, att jag inte lägger in mina kläder i garderoben.. Jag kommer som sagt ha en väldigt rolig dag imorgon! Kvällen kommr i och för sig väga upp dagen ^^

Pannkakskalas är grejen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback