Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram?

Jag tänker inte ursäkta mig att jag inte bloggat på ett tag.

Just nu har jag än en gång tittat på det sista avsnittet av den tredje säsongen av Sex and the City, vad tycker ni om det? Äsch, O.C har jag kollat klart på och då tager man vad man haver som någon tant sa för länge sedan (även om hon då snackade om matlagning)

Jag kan väl säga att jag är tillbaka på spåret igen, redo att skriva det tvåhundrade inlägget som snart är här. Men jag kommer säkert att glömma bort det, men sak samma! Jag är ganska produktiv av mig, oftast. Jag ska se till att skriva mycket, men inte om något tråkigt (ointressant). Fast det är ju alltid jag som kommer bedöma det innan det publiceras, men det är erat problem. Ingen kommer att kunna stoppa mitt bloggande!


Kommentarer
Postat av: bitch

du är fett inne emma för du kollar på sex and the city! läste de i elle ^^

Postat av: Emma

Elle är din bibel amanda!

2008-02-27 @ 00:37:46
URL: http://litenstoremma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback