Bebisfrihet!

Jag har idag spenderat min eftermiddag på Café Cappuccino tillsammans med Amanda och Sofie. Jag drack en god latte och åt en mandel biskvi. Var det gott så vare!
Men vad vi inte gillade var de två bebisar som skrek under perioder. Vi blev irriterade och Amanda höll till och med för öronen ett tag. Kan man inte fixa ett bebis/famlije-fik. Eller varför kan man inte klämma in alla bebisar i ett ljudisolerat rum där de kan få bilda en skrik-kör! Detta var tankar som for upp i skallen medan vi satt där och plågades.
Fast, jag kan överdriva lite granna, men kul var det inte. Vi som gått till just det caféet just för att vi troligen skulle få lite mer lugn och ro än på Storken.

Jag må gilla bebisar, men inte när de förstör min fika!

Kommentarer
Postat av: Roos

Emma! Mandelbiskvi = ett ord!!! :P

2008-01-21 @ 21:51:04
Postat av: Emma

Neeeeej, nu mår jag dåligt! Jag hatar särskrivning.. tänk om jag kommer sörtsätta göra det i tusentals år nu bara för det? (jo, jag har tänka att bli riktigt old!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback