Ganska nödigt men ändå inte.

Jag kände bara att jag ville skriva något om det jag skriver.
För att ni ska veta vad jag har skrivit och inte skrivit så tänkte jag berätta en sak. Det är nämligen såhär att när jag kopierar en bit av en låttext eller liknande så gör jag alltid texten kursiv, då är alltså alla olutande texter och ord helt tagna från min egen lilla eller stora hjärna. Om du skulle tveka på detta så är det bara att tänka på vilken godhjärtad person jag är så vet du att jag inte skulle sno någon annans text eller citat, det är inte Emma liksom.

Kommentarer
Postat av: Amanda

är det någon som har anklagat dig för plagiat eller nåt sånt? :O

2008-01-20 @ 18:46:22
Postat av: skäms

Det var nog jag :$

Postat av: Emma

Nej, det är ingen alls som gjort det. Jag ville bara berätta för alla att det är så det ligger till ^^

Monica, du anklagade mig inte alls! Du bara frågade snällt och vänligt :)

2008-01-20 @ 21:35:05
URL: http://litenstoremma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback