Grundläggande behov? Kanske inte!

Jag är i stort behov av en ny design av min blogg. Men hur ska jag kunna fixa det? Jag kan inte säga att jag är super-oteknisk, men jag kommer inte klara av det ensam. Man kanske kan hoppas att det finns en snäll och vånlig, och inte glömma teknisk, person som är villig att hjälpa mig?

Dagens nyhet: Min Kajsa ska komma hit om två veckor, är det inte helt, jo nu använder jag mitt favoritort, underbart! Jag vet att Kajsa skulle kunna vara en sån där snäll och vänlig själv som är villig att hjälpa mig, för hon har sagt att hon ska försöka hjälpa mig.

Sen till det här med behov. Vi har alla många olika behov, vissa viktigare än andra. Att äta är ju, som alla måste fattat, ett grundläggande behov. Nu hade jag tänkt glänsa lite med mina omvårdnadskuskaper, men det går inte så bra. Vi tar det en annan gång, kanske.

Mitt, just i denna minut, största behov: Glass i stora lass och en ny bloggdesign.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag ska göra mitt bästa för att hjälpa dig, och om inte det hjälper ska jag försöka leverare den otroligt lärorika boken jag har liggandes på min dator! \o/

Postat av: Roos

Ja, då kan ju du lära mig sen! Kajsas blogg är ju typ värsta snygg! btw, tar du med skiva 3 till mig imorn? :)

2008-01-20 @ 18:30:35
Postat av: Emma

Försäka är typ jättebäst!

Ja, klart jag kan lära dig (H) Det ska bli, skiva tre ska stoppas ned i väskan bums!

2008-01-20 @ 21:32:08
URL: http://litenstoremma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback