Hallelujah

Igår kom det tårar, och jag som inte brukar gråta över filmer eller sånt. Jag gråter bara när jag är glad, ledsen eller arg. Men igår kom det tårar, inte mycket, men lite. Det var så sorgligt. Jag ville inte att det skulle ta slut, även om det inte här helt slut. Men nu har jag inga fler avsnitt kvar här hemma, för första boxen är slut. Jag snackar såklart om O.C.!

Men sedan idag blev jag glad och skrattade. Jag blev glad när jag kom ut genom dörren. Med vantar och mössa gick jag och log, självklart hade jag min reflex också. För vad hade det inte gjort under natten om inte snöat. Ni fattar nog hur glad jag blev, för jag har klagat att snön ofinns och att den måste finnas i januari, speciellt på min födelsedag. Utan snö, ingen födelsedag liksom.





Den här låten är för bra. Jag ryser över hela kroppen när jag lyssnar på den.
Det var nog den som fick mig att gråta igår, eftersom den spelades i slutet av det sista avsnittet igår.
O.C. är kärlek, sorg, vänskap och så mycket mer.

Kommentarer
Postat av: farzan

Ja, Jeff Buckley´s cover på Leonard Cohens Halleluja är ju helt grym.:-)

2008-01-22 @ 20:49:10
Postat av: Amanda

Emma, jag tror gud läste din blogg och gav dig snö i förtidig födelsedagspresent:O

2008-01-22 @ 20:50:24
Postat av: Emma.

Den är fett bra! :)

Gud läser alltid min blogg, det vet jag. Han brukar säga det till mig om kvällarna innan jag ska sova. Han tycker om min blogg!

Postat av: moe

O.C. lämnar verkligen ett hål efter sig! :O

2008-01-22 @ 22:31:24
URL: http://moncan.blogg.se
Postat av: Emma

Du har så rätt så Monica. Ett riktigt stort hål!

2008-01-23 @ 19:01:08
URL: http://litenstoremma.blogg.se
Postat av: manda

we love it!

2008-01-27 @ 18:24:00
URL: http://plumand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback