Jag är kär, flera gånger om!

Vad är det med mig? Jag blir kär i saker hela tiden.
Min nya dator, min musik, mina klänningar och mycket mer. Hur ytligt låter inte det? Att älska materiella saker. Men jag kan ju inte låta bli! Jag blir bara så lycklig. Sen så vet jag att folk som känner mig vet att jag inte är ytlig, för det är jag väl inte?
Fast allt detta kanske beror på att det inte finns någon kärlek (pojke) i mitt liv just nu. Jag kanske därför blir välidigt jätteförtjust i prylar. Jag är fett bra på att analysera! Jag sitter här och diskuterar mina knäppa funderingar, yeah!
Alla vet att jag är hyfsat normal! Med normal menar jag inte som alla andra, utan mera frisk, inte psykfall.

Här är min nuvarande starkaste kärlek!
Min nyårsklänning :D
image54

Kommentarer
Postat av: Jullan

Snygg;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback