Rockbjörnen Gustavsson!

Jag var ju nämligen på Rockbjörnengalan hörom veckan. Just ja, det är faktiskt recis en vacka sedan. Intressant, instressant, jag veeet!
Men i alla fall, jag var där med pappa och Frida. Vi hade inte de bästa av platser, men ändå bra. Vi såg tillräckligt bra, och det är det som är viktigast. Massor av artister och band uppträdde, bla Mando Diao och Petter. Jag tycker faktiskt Petter är cool, liksom chill. Han fick och att skrika: "Det finns inget som, det finns inget som, det finns inget som HIPHOP-MUSIK!" Det var god stämmning hela kvällen.

Sedan kom det en liten komiker också. För en gala är väl inte en gala utan en komiker?!  Kvällens komiker var ingen mindre än Björn Gustavsson. En ung man på 21år som har blivit favorit i Parlamentet. Han var allt bra rolig. Jag och Frida skrattade, hela Hovet skrattade.

Skratta lite du med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback