Sär skrivning

Nu blev jag ledsen. Jag såg just en kommentar från Roos där hon på pekat en sär skrivning. Där för vill jag nu ägna ett helt jätte super långt, eller kort, inlägg till just underbart äcklig sär skrivning. Jag tänker skriva i sär precis allt. Men jag hatar det redan. Jätte mycket! Nej, jag måste sluta med den här skiten, för annars börjar jag väl sär skriva på hel tid. Det skulle vara otroligt jätte äckligt och fult. Jag skulle hata det!

Jag hatar det här inlägget. Jag hatade svenskan idag också. Jag gillar inte argumentationer, inte alls! Sedan fick jag inte veta mitt betyg heller, vilket gjorde mig sur, eftersom jag inte skrivit den där äsckliga argumentationen.  Den blev rätt bra till slut. Jag över talade i alla fall läraren till att jag fick ren skriva hemma. Hon skulle föresten inte gilla min sär slrivning just nu, men hon är inte ensam.

Nu ska jag sluta att sär skriva och göra något annat. Hoppas du hatade inlägget, det var meningen!

Kommentarer
Postat av: Roos

Jag älskade inlägget, min sköna böna!

2008-01-24 @ 20:02:57
Postat av: Emma

Tack min Roos!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback