Sex and the City

sex and the city


Nej, det här går inte. Jag borde inte ställt Amanda den där frågan, om jag fick låna halva hennes box. Det var för farligt för mig har jag nu insett. Jag har stängt in mig på mitt rum, ätit framför datorn och suttit uppe hela nätterna. Det är inte alls likt mig. Eller är det jag, bara det att denna sida inte har visats tidigare? Det är en karamell att suga på det..

Just nu känner jag bara ångest över att jag bara två skivor av åtta kvar, bara 12avsnitt. Det var jag som skulle plugga! Hur gick det?! Inte alls.. Men när jag väl sitter där försvinner omvärlden. Det finns ingen tid, förutom varje avsnitt. Men den försvinner rätt snabbt.
Jag vet inte jag är beroende. Är inte säker på at jag vill vara säker på det heller. Men jag är säker på att jag har tyckt om att sitta och kolla på de fyra desperata 30åringarna och samtidigt äta yougurt i glas!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Det är ju helt underbart att slukas av serier, jag knarkade Azumanga Daioh (du måste se det om du inte redan har gjort det) ett tag men det var bara 26 avsnitt. Jag måste se det igen XD

Postat av: Em

Nej, jag har inte sett den! Men jag måste det nu tydligen ^^

2008-01-07 @ 21:17:29
URL: http://litenstoremma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback