Sova kanske?

Jovisst, det var ikväll jag skulle sova tidigt. Eller, i alla fall innan klockan tolv. Det betyder att jag måste ligga i sängen om ca en halvtimme. Jag tror inte det jag.
Just nu kollar jag runt på bilddagboken och chattar med Kajsa. Den busungen har varit med sin kärlek hela lovet, så man han inte sett röken av henne på msn. Men nu är hon tillbakaa :D
Men åter till sovandet. Jag sitter här nu, i sängen med datorn. Tiden kommer försvinna och jag känner en mycket stor dragning till den svara och rosa boxen som ligger bredvid mig. Ska jag eller ska jag inte titta på Sex and the City? Det är det som är frågan. Jag tror det blir ett starkt JA faktiskt.

Så, nu ska jag försöka att bara titta på två avsnitt, för då somnar jag vid halv ett i alla fall.
Simma lungt!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hehe, kärlek is good for ya. :D

Postat av: Em

Jag vill också ha en pojke att tycka om nu, nuu (A) :O

2008-01-07 @ 21:20:02
URL: http://litenstoremma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback