Sovdags?!!

Det var jag som sa tidigare idag att jag skulla somna innan tolv, hur gick det?!
Jag sitter här nu, i min säng med datorn i knät och klockan är snart fyra. Hur kunde det hända?
Jo, jag tror det började så här; "Amanda, kan inte jag få låna din Sex and the City-box?" Japp, det var nog precis så det började. Det andra steget var att jag började titta på några avsnitt, sedan var jag fast. Jag har nu tittat igenom tre hela skivor, 18 avsnitt, varav varje avsnitt är ca 25min. Jag blev helt fast, kunde inte sluta titta.

Jag fattade nog redan från början att jag inte skulle somna innan tolv, men trodde inte att det skulle vara av just en här anledningen. Jag trodde snarare att jag skulle fastna på bilddagboken eller med Paolo Nutini-videorna på youtube. 
Imorgon måste det bli till att sova innan tolv, annars kommer jag inte klara av att gå upp tidigt till skolan på onsdag... Även  om jag skrev det nu så tror jag inte på mig själv. Jag kommer sitta här, samma tid imorgon. Jag kommer inte somna innan tolv. 

Nej, nu ska jag sova.. Bättre sent än aldrig! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback