Sug lite mer purjo kanske?

Ibland borde det vara förbjudet med TV-serieboxar, men bara ibland!
Jag har fått turen att låna Mandas första O.C-box. Underbart!

Underbart är verkligen ordet.
Ett underbart ord helt eneklt!
Kan det bli bättre?

Jag vill bara dampa lite på mig själv just nu. Nu när allt var klart och vi skulle boka biljetter till Mando Diao i Sthlm 6mars, är inte biljetterna nästan slut då? JOO! Spridda platser kan ta sig.
Just nu, i denna stund suger livet purjo (jag tycker om Mandas nya uttryck :D). Jag ska trösta mig med ett till avsnitt av O.C, det förtjänar jag!

Godnatt och dröm om vintern som inte finns!

Kommentarer
Postat av: Roos

Jag ska ha den sen! :D

2008-01-18 @ 13:10:59
Postat av: Emma

japp japp, för det ska du :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback