Byxmyndighetsdag!

För idag är det inte en vanlig dag. Idag är en dag som aldrig kommer att komma igen (men så är det väl i och för sig emd alla andra dagar också?). Idag är det nämligen Fridas, min systers, byxmyndighetsdag!
Hon får alltså nu, enligt lagen, ha intimt umgänge med det motsatta könet (fan vilka snygga ord!). Just därför kände jag att det var min plikt att ge henne lite kunskap och skydd. Kondomer gick verkligen inte att utesluta, sedan tyckte jag att att en folder om könssjukdomar var behövligt (kunskap kan man inte få för mycket av) och sen måste ju något vara lite mer än seriöst, därför fick hon "kåtpiller" eller "horny devil" som de också kallades. Jag tror inte att hon tyckte att det var särskild pinsamt, mest kul.

Så med tanke på dagens lilla tema ska jag formulera ihop ett liten visdomsord:    Ha sex, men skydda dig alltid. För du vet aldrig vet aldrig vem din partner har legat med tidigare och du vet heller inte vilka följder något så skönt kan få.

Kommentarer
Postat av: monique

Du får gratta henne jättemycket från mig i efterhand. Om du orkar :)
Puss och puss! (Vad gör du på lördag? Kanske runt tre? Jag ringer dig imorgon!)

Postat av: amanda

Det är bra att du tar ditt ansvar! haha, din pappa har inte sagt nått? :p

2008-03-14 @ 18:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback