Jag klagar, alltså finns jag!

Nej, usch och fy och bläää! Nu blev jag ledsen. Våran allas kära bilddagbok är rent ut sagt ett helvete. Man gör inte så. Det finns ingen logik eller något bakom den nya designen. Speciellt snygg är den heller inte. Och kan inte någon förklara anledningen att få veta att någon har uppdaterat sin bilddagbok när man inte ens ser vilka bilder som är nya?! Eller är det kanske bara jag som är osmart nog för att inte fatta hur? Det kanske är min dator, min älskade Kaj, som det är fel på? Jag dampar och klagar, fan vad jag känner att jag finns! 


           Idag

Jag och Sofia har gått runt och klagat på skitvädret inne i stan
Jag, Moncan, Roos och Jennifer har döpt lille Kaijan. Jag är nu gudfar till en i-pod.
Jag har ätit på mcdonalds där allt smakade bättre än någonsin. Kan det ha att göra med den nya inredningen?
Jag har lyssnar massor på snyggingarna Mando Diao.
Klädseln blev den blå klänningen, svart cardigan, svarta stumpbyxor och mina underbara vita skor. Sedan blev det en inbakad söt fläta i håret.

Idag är snart slut, och den ska avslutas med samma sak som igår avslutades med. Gissa en gång? Jag tror att i alla fall en viss Amanda gissade rätt. Jag syftade såklart på the O.C. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback