Blogganalys.

Jag skrev ju nyss ett inlägg. Jag titta in på bloggen och såg hur det såg ut. Jag skrollade ner lite, och sedan lite till. Jag kunde inte annat än dra en slutsats som den naturnörd jag är. Jag gjorde en snabbanalys helt enkelt, typ. Nog med meningar som börjar på jag.

Analys:
Under de senaste månaderna har jag inte varit så värst produktiv som jag vanligtvis brukar. (Är detta anledningen till att statistiken sjunker?)
Alla inlägg är korta, inte alls såvärst långa. Vad kan det bero på? Har jag inget vettigt för mig som det behövs många ord till att beskriva?
Om jag inte skriver dikter så klagar jag. Vet inte riktigt hur det hänger ihop. Eller så är jag en klagande poet helt enkelt. Det skulle väl inte vara så illa, eller?
Jag klickade sedan på Maj 2007 och kollade på inlägg därifrån.
Utifrån en jämförelse med förra årets inlägg kan jag med ett stort flin i ansiktet säga att jag mognat i mitt skrivande. Tack och lov för det!
Det slog mig också, att det var vid just denna tid på året som min blogg gick ner i en dvala. Den var ju rätt död under sommaren, om jag säger så. Heldöd kanske är det helt rätta ordet!

Nej, nu orkar jag inte mera analyserande, jag är ju faktiskt sjuk.
Nejnej, jag är aldrig sjuk, nejnej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback