Det finns bra hårdagar, tydligen även med utsläppt hår

Efter nästan två månader (kanske inte så lång tid, men det är så det känns och det är det som räknas!) med uppsatt hår har jag nu haft utsläppt två gånger på en vecka. Det är ju otroligt! Kan du tro det? Hoppas det, för jag ljuger inte denna gång iaf.. Jag har kommit på bästa knepet för att mitt hår ska bli snyggt, jag känner mig stolt ska ni veta. Jag sätter upp håret när det är blött (snurrar hårslingor och sätter fast dem med hårnålar). Sedan låter jag håret torka och sprayar lite. Efter det släpper jag ut håret, som då har blivit lockigt. Lite mera spray på det så är frissan fixad! Jag blir ju så glad att det inte faller konstigt längre, och jag har faktiskt kommit fram till att mitt hår är i perfekt längd just nu. Nu behövs det bara toppas lite och sedan ska en raklugg fixas, sedan är jag nöjd helt och fullt. Det är bara en bokad tid hos frissan som gör allt möjlig.. Såå, nu ska jag lyfta på mitt ass och ta mig till telefonen  nån gång och ringa det samtalet också.


Kommentarer
Postat av: Muncan

Jag sover med mitt i en toffs mitt på huvudet. Det räcker för att mitt krull ska vara klappat och klart ^^

Postat av: amanda

haha jag gjorde precis likadant i början av gymnasiet, fast mitt hår tog så länge på sig att torka att jag var tvungen att sova med bluppar på huvudet, vilket var ganska obekvämt om man säger så.. så nu gör jag bara en inbakad fläta, funkar det med^^

2008-05-23 @ 09:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback