Jag är knäpp, men jag älskar't!

Jag sitter ju på min säng. Den är full med kläder. Det betyder att man ser mitt golv och slipper se sig allt för noga om vart det finns lediga ytor att gå på. Jag har hunger, men inte ork att fixa något. Snart kommer Anna och hämtar mig och systrami. Helg hemma hos pappa. Najs! Tre födelsedagar ska firas. Edvin blir för gammal, hela nio år. Varför kan han och Zack inte bara stanna i tiden?! Jag har i alla fall bestämt att de ska bli skitsnygga!
Jag är fortfarande hungrig. Jag hinner inte fixa något. Snart får jag mat att stoppa i munnen. Inte för att jag skulle dö om jag inte fick mat, men grinig skulle jag bli. Kom just på att jag inte käkat lunch. För två kaffekoppar och en biskvi är inte lunch! Skit i lunch, eller vaddå? Idag blev det så. Idag köpte jag och mina festivalföljeslagare tågbiljetter till skogen. Underbart eller underbart? Jag väljer underbart! Vi ska verkligen dit. Jag är jävligt lycklig, även om jag är hungrig. Fortfarande.

Det där var en ful uppdatering. Men ibland får man vara ful. Är det inte så? Imorgon är min tjockisdag. I love my tjockisdagar! Det är en av mina mest värdefulla rättigheter här i livet, oh yes. Nu ska jag sluta dryga mig och städa lite mer på mitt rum. Kläder som sagt. På hela sängen. Jag fattar det inte. Men det är ju jag som bor där, jag som får lida. Som någon en gång för länge sedan sa till mig: "Det beror väl på att du klär av dig hela tiden" Aja, så är det nog inte.

Nu var visst Anna här. Tjoflöjt, som min Monica brukar säga!

Kommentarer
Postat av: Mönk

Det beror väl på att du klär av dig hela tiden! HAHAHA!!! Någon är skön!

Postat av: skruv2

Grattis Edvin!

2008-05-18 @ 01:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback