Kuckelimuckmedicin, någon?

Jag vill inte tro det. Det vill jag inte. Jag vill bara gömma mig under täcket och inbilla mig att det inte finns. Där skulle jag ligga tills det försvann. Sjuk, det är just vad jag är. Halsont och snuva, lite småhängig med. Hoppas febern inte kommer, då blir jag arg. Detta har gjort att jag inte far in till staden till Sofia och Eurovision-tittande, utan Sofia kommer hit istället! Så jag behöver inte sitta ensam framför tv:n, som jag trodde tidigare. Mamma har nämligen tant-ligan på besök och Frida är hos kompisen Jenny. Så utan Sofian hade jag varit alldeles själv framför tv:n och en massa goffande. Chips och godis, here we come!

Kuckelumuckmedicin, kanske? Varför inte säger jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback