"Oj, en farbror från Holland!"

Det blir som sagt tittande på Eurovision Song Contest ikväll. Förra året minns jag väl, och jag påmindes lite igen genom att läsa blogginlägget jag skrev efter den kvällen. Det var hemma hos Nerdhamns. Jag, Amanda och Emma dansade till Ukrainas bidrag med den galne discokulan. Mjälka kossa-dansen döpte vi hans dans till.

Jag hoppas att Mr Luuk ännu en gång lägger in alla underbara kommentarerna mellan bidragen. De är inte lika roliga att läsa, de måste sägas av Mr Luuk för att man ska skratta. Lite som med Björn Gustafsson? 

Här kommer två små smakprov på förra årets knäppa kommentarer (som som sagt är roligast live!):
 
"Oj, en farbror från Holland!"
"Vilken söt liten pojke på dataskärmen"
Jag kommer ju till och med ihåg hur han sa dem, det är ju för underbart!




"Mjölka kossa, mjölka kossa!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback