Sitt Fido!

Varför vill inte mina fingrar lära sig? Eftersom alla bloggar har flyttats heter det inte blogg.se längre, utan publishme.se. Mina fingrar har inte lärt sig det än utan ska nästan varje gång skriva det gamla namnet. Det sitter ju liksom i fingertopparna. Det var ju samma sak som när någon hackade in sig på bilddagboken och alla var tvugna att byta lösenord, eftersom den där jävlen hade snott alla e-mailadresser + lösenord. Nytt lösenord blev det, och det tog ett tag innan det satt i benmärgen. Det var nog i och för sig ganska bra att jag blev tvingad att byta, för det jag hade innan vad gammalt som gatan (typ använt sen internet-debuten)

-Färdigklagad för idag?
-Skulle inte tro det va?! Hah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback