30grader är väl inget?

Mamma kom hem för ett tag sedan, så nu är jag inte ensam längre. Just nu snackar hon med Thomas i telefon. Och för dem som missat så är han in the USA right now. Jag är ju såklart inte avis. Nej, för jag tar hellre regnrusk istället för ett väder med temperatur på 30grader. Nej, för vem vill sitta vid poolen med en coca cola?

Btw. Jag och Oskar kom på att vi kommer träffas nästa vecka. För det är ju faktikst Studentmässan i Stockholm på torsdag, och dit ska vi båda. Men jag slipper åka hemifrån klockan fem, och det är jag glad för!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Är det bara jag som ser fram emot Saco-mässan bara just därör att alla man känner kommer vara där? Ärligt, Saco-mässan det är ju som världens största fest nästan^^

Postat av: Emma

Amanda, du är INTE ensam. Det är verkligen alla som kommer vara dääär! Så, om vi inte hinner träffas innan så träffas vi där!! :D ...jag ska nog ta och ringa till dig nu föresten, dåligt att vi inte gjort det när vi bestämt torsdag som sista dag. fy oss! ^^

2008-11-15 @ 14:16:18
URL: http://litenstoremma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback