ca. 20 min senare...

Nu har det gått ca. 20min och jag är mätt, och inte irriterad! Hittade en brödbit som inte var torr och en ost som inte var svettig. Det som kändes så hopplöst förut blev till strålande solsken. Och sol är precis vad som är utanför fönstret. Är det så fint väder att även dagens ungdom skulle gå ut i skogen på jakt efter svamp? Nej, vafan.. Dagens ungdom vet väl inte ens vad svamp är, om den inte är konserverad? Sen så skulle de bara gå vilse, även om skogen bara bestod av 20 träd. Nej, för vad vet dagens ungdom om skogen? En hare är väl den där "skogens konung" med horn och vassa tänder?!

Ett fett sidospår. Men jag kunde inte sluta. Nu ska jag sy fast lite fler knappar på min trolldräkt och sedan duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback