Gå-upp-tidigare-morgon in my ass!

Jaha. Nehe. Har man sovmorgon ska man tydligen inte sova. För det visste du väl? Nejnej. Ingen sömn här inte! Har du sovmorgon så ska du gå upp 1h och 30min tidigare än vad du egentligen skulle behöva. Visste du inte det? Jag ljuger inte alls. För det är precis så det är när en sotare ska komma och kolla på pelletsbrännaren. Ja, och det är precis så jag har det nu denna morgon. Skoldagen börjar halv ett. Bussen hemifrån går halv tolv. Men nej, jag måste ändå gå upp halv nio. Okej, i-lansproblem som fan. Men tänk på MIG för en gångs skull? Haha. Nejfan, jag känner bara för att klaga. Vaknade nog på fel sida när mamma ringde och berättade det jag tydligen gömt och glömt i mitt huvud. Och okej, jag kan hålla med om att det inte är världens grej. Det är bara en av alla måndagar, och jag skulle kunnat gått och lagt mig lite tidigare än klockan två!

Wtf, nu ska jag sminka mig. Sen vänta på bussen i 1h och 30min. HELL YEAH!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Roos

Du ska fan inte säga nåt för både jag och sofia gick upp tidigare än du! Ha!

2008-11-10 @ 21:38:32
Postat av: Emma

Jag får klaga hur mycket jag vill, för ni gjorde det faktiskt av EGEN vilja! sådäså!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback