I love my phone, oh yeees I dodo!

Åh vad glad jag är. Jag älskar verkligen långa telefonsamtal men massor av skratt och egentligen rätt onödiga (men ändå livsviktiga på något sätt) konversationer. Ännu gladare blir man när det är ett telefonsamtal med någon man inte pratat med på en evighet. Och ja, som ni antagligen förstår så är detta vad som hänt idag. Jag satt och hade ett långt och livsviktigt samtal med Amanda Söthamn om allt mellan himmel och jord. Det var en total uppdatering om varandras liv. Det var studenten, pengar, killar, saco-mässan, blondinbella och såå mycket mer. Tiden bara flöt på och försvann lika snabbt som syre-koldioxid-bytet sker i våra alveoler! Och det är snabbt må jag säga!

Så, nu är jag sådär glad och varm i kroppen. Amanda och jag kom i alla fall fram till att vi skulle sammanstråla på Saco-mässan, och det skulle vara roligast om det skedde av en ren slump också. Ödet och sånt ni vet, haha. Yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback