Men allt bygger väl på ironi?

Är det fel att tycka om sin blogg? ÄR det fel? Jag vet inte. Men jag blir i alla fall glad när jag läser tidigare inlägg som jag skrivit. För allt, verkligen ALLT är helt sjukt. Jag förstår det knappt. Men är man sjuk så är man, right? Glad blir jag i alla fall, och det är nog det som räknas.

Jag har även tagit tag lite i mitt liv och ringt till morfar och bestämt att vi ska övningsköra på söndag. Joeftersomatt Thomas är i Florida i en månad i 25graders och kan alltså inte övningsköra med mig. Stackars honom! För vem vill ha värme? Nejnej, inte jag. Jag vill ha äcklig svensk höst som är regnig och kall, det är vad jag vill ha. Ja, för vem vill ha värme?! Jag menar ju det...


Jag måste påpeka att jag inte vet hur det gick på svenska nationella idag. När jag skrev kändes det bra, men precis efter jag lämnat in pappret började det kännas piss. Vem vet vad om vad? Inte jag i alla fall. Jag är bara förvirrad. Precis som dagen efter. Och jag känner ju bara att hela det här inlägget blev helt snurrigt. Akta så du inte mår illa!

Kommentarer
Postat av: Roos

Jag tar en vätskeersättare då.

2008-11-13 @ 18:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback