Nej jag klagar inte!!!!!!

Men let's go kill a fittbuss, tack!!! Varför ska mina bussar antingen komma tio minuter för sent eller sisådär tre minuter tidigare?! Nej, men det är väl inte så att bussar ska gå den tid som står i tabellen? Nejnej, man ska ju vara där en kvart innan för att veta att man hinner med, och om då bussen kommer sent får man nu när det är kallt ute står och frysa i trettio minuter. Ska det verkligen vara så?! Säg mig det, säg mig det...

Nu missade jag ju ett prov, just eftersom mina bussar går så dåligt så skulle jag komma mer än 40min försent till lektionen, och sånt är ju inte så kul kanske.. Så nu sitter jag här, och han en konstig konversation på msn. Men livet kan väl bara vara konsigt, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback