Vad lider du av?

Efter en lång tid av undran löste doktor Kjestrup tillslut mina gåtor. Dagar har gått med en annorlunda känsla i magen. Koncentrationen har inte varit den bästa och en konstig feber har bott i min kropp. Vad har jag då lidit av? Jo, det är något mycket, mycket allvarligt. Det brukar kallas kärlek. Ingen vet ritkigt varifrån detta virus kommer ifrån, men det kan leda till totala personförändringar. Detta eftersom hela hjärnsystemet slås ut. Hur ska jag klara mig?! Doktor Kjestrup säger sig ha något bot, men hurvarnär?

Vill du också att doktor Kjestrup ska läsa dina gåtor? Tyvärr, det kommer inte gå... inom de närmsta tio åren, hon är nämligen uppbokad. Stackars dig liksom!

Kommentarer
Postat av: dr kjestrup

amandas huskur: Tag en buljongtärning, lägg i kokande mjölk, krydda med marmelad och smeta in det i knäskålarna. Låt värka 5 min


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback