Det som blev till en oändlighet.

Men asså..... HÅKAN SKULLE VARIT NU IKVÄLL!! Men när är det nu istället? Jo, på SPORTLOVET! Jag hoppas verkligen att det fanns en ruskigt bra anledning till att flytta fram konserten, för det var verkligen inte ett kul besked att höra.. !!

Bajs^9667891021?! JAAAA!

Men nej, jag ska väl inte sitta här och klaga hela tiden? För jag gjorde ju det igår med... En bra sak som händer nu i helgen är i alla fall att lilla Oskar kommer hit och hälsar på mig. Lördag till tisdag.
Det pirrar lite sådär lagom mycket.
Så, det kommer nog väga upp mina känslor inför Håkan. Föresten... Kom inte och säg att den som väntar på något gott, den väntar aldrig för länge. För det kommer vi verkligen att göra! Sportlovet är så långt borta.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback