En väska till skulle väl inte skada, eller?

Idag har jag städat lite granna. Rensat garderoben och fixat till bland alla väskor i lådan under sängen. Jag har väldigt många väskor, fast vissa använder jag inte eftersom det är dedär väskorna man hade i skolan på lågstadiet eller när man skulle in till stan när man var elva. Men i alla fall.. Jag fick för mig att jag skulle räkna alla väskorna, men det skulle jag inte ha gjort, för nu kommer jag aldrig kunna säga att jag inte har något väskor att använda. Jag började att räkna och kom till elva väskor jag verkligen inte använder. Och då tänkte jag "men då är det väl kanske lika många till som jag använder". Men icke sa nicke, jag kom över tjugo väskor och sedan slutade jag räkna när jag kommit till 31. Jag har trettioen väskor, det är helt galet. Och jag använder tjugo av dem. Jag är ganska stekt, kokt och grillad nu... För jag kan verkligen inte säga att jag inte har några väskor!

Kommentarer
Postat av: Roos

Haha, poor you! NOT :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback