Ett snyggt och sött troll.

Jag sa förut en gång att det finns snygga troll. Kommer inte ihåg om jag skrivit det här i bloggen, men det har jag i alla fall sagt. För, det finns faktiskt snygga troll. Titta på Salem Al Fakir till exempel, hur snygg och söt som helst! Verkligen!(skivan jag just nu lyssnar på på tal om det... kent) Så, det blir ju Halloweenfest imorgon, och varför inte satsa på att bli ett lika snyggt och sött troll som Salem klarar av att vara? Precis vad jag ska göra helt enkelt! Ett snyggt och sött troll.

Det blir ju lite nostalgi när jag tänker på troll. För då tänker jag på Trolltider, och Trolltider är bäst! Jag får bilder av jag, syster och kusinerna Julia och Josefin sittandes nere i mormor&morfars källare tittandes på just Trolltider. Vi kunde titta på det hur många gånger som helst, tröttnade aldrig. Det var tider det helt enkelt!

Men, jag kommer nog bli ett vildare troll med större hår, och kasnke sötare. Vem vet? Imorgon vet vi det! Kanske kommer in någon bild här senare... Idag är iaf planen att köpa tyg och sy en troll-dräkt. Mormor ska få hjälpa mig lite, om hon vill. Men innan jag far till henne och morfar ska jag in till stan och fika med Sofie och Amanda. YÄS!


bajsbajs!

Kommentarer
Postat av: Roos

Jag vill hem. Jag vill fika med er :(

Postat av: sofian

trolltider ÄGER!! ^^

2008-11-06 @ 08:55:59
URL: http://sportisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback