Jane Eyre

Idag tog jag äntligen tag i kragen och började med svenskboken som vi ska läsa. Det är en så kallad klassiker, och jag vet inte vad jag mer ville säga om det. Boken heter Jane Eyre och handlar om en flicka med just samma namn som titeln. Än så länge har jag itne läst tillräckligt för att säga om det är bra eller dåligt, just nu hoppas jag bara att jag orkar ta mig igenom alla 540sidorna!

Om jag ska berätta något roligare så kan jag säga att jag ska sova nu. För sova är otroligt kul. Jag kan också upplysa er om att mina flourtabletter snart tagit slut vilket känns väldigt sorligt. Kanske ska satsa på smultronsmak nästa gång...

Natti!

Kommentarer
Postat av: amanda

Jag skulle kolla på sex and the city men fan eller! Sen skulle jag använda min extern hårddisk men fan eller!



..Köp mera flourtabeltter, ja fan!

2008-09-09 @ 23:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback