Den ropade på mig!

Amanda och Sofia drog med mig till Gränby Centrum idag. Jag och Sofia var smakråd till kvinnan Amanda som är i desperat behov av party-kläder. Självklart ställer man upp liksom och det är bara kul. Vi var in på H&M, Gina Tricot, MQ och tillslut även in på Veromoda. Det var där jag såg den, och den var lika underbar som jag tyckt gången innan när jag och Sofia såg den för nån vecka sedan. Den ropade på mig och det stod EMMA på hela jackan. Jag ville ha den, jag VILL ha den... Men sedan har ju jag en ekonomi som kan suga kul med k! 699kr är värt egentligen.... men jag lever ju på mitt jävla studiebidrag!! Ett jobb, tack!


Ni får ursäkta, men ibland blir det bara så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback