Man ska aldrig säga aldrig!

Jag kunde vekrligen inte hålla mig... Måste bara skriva av mig!

Under de två senaste dagarna har jag gjort två saker jag sagt att jag aldrig ska göra. Allt började igår när jag och Kim fick festival-damp. Vi kollade runt på olika festivaler och drömde oss bort. Det har ju alltid varit Arvikafestivalen som varit vårt mål, men det skulle igår ändras... Efter att ha kollat på Peace&Love's spelningslista kunde vi inget annat än dregla! Och är det inte just jag och Kim som ett flertal gånger sagt att vi INTE ska på just den festivalen? Det har ju varit en av våra principer, inte P&L eller Hultsfred. Men men... Nu verkar det som om det kommer bli P&L för oss i sommar i alla fall.
Nu över till det andra som jag nu gjort som jag sagt att jag aldrig ska göra. Praktiken börjar nästa vecka och jag och Amanda behövde skor att använda. Vad gick vi inte och köpte då? Jo, ett par wannabe-foppatofflor. Är jag hemsk eller är jag hemsk? Det är verkligen något som jag sagt att jag inte ska använda, men nu föll jag i gropen! Men men... Jag kommer i alla fall ha ett par sköna skor att springa runt i.

Man ska aldrig säga aldrig, så är det bara!


Kommentarer
Postat av: Roos

Du är hemsk, det andra löftet är till för att INTE brytas!

2009-01-12 @ 12:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback